Eerika Ehovuo

Olen Eerika Ehovuo, tuttavallisemmin Ersu. Olen päivähoitoalan yrittäjä ja ammatiltani olen sosionomi. Toimin Aittatontun päiväkodissa johtajana sekä lapsiryhmässä täysipäiväisenä työntekijänä. Minuun voit olla yhteydessä, kun olette hakemassa hoitopaikkaa lapsellenne. Tärkeää työssäni minulle on maalaisjärki, tunnetaitojen harjoittelu lasten kanssa sekä erilaiset kädentyöt. Olen kahden reippaan koululaisen äiti. Vapaa-ajallani olen kouluratsastaja ja mukana ratsastusseuran toiminnassa. Rakastan myös teatteria sekä musiikkia.

Laura Kujala

Toimin Tonttu Päiväkodit Oy:n toimitusjohtajana ja yrittäjänä. Minuun voit olla yhteydessä mm. laskutusasioissa.

Olen koulutukseltani varhaiskasvatuksenopettaja sekä lähihoitaja. Olen iloinen ja hullunkurinen höpöttäjä, jonka ominta alaa on taidekasvatus, olenhan taidekoulun kasvatti. Teatteri, kuvis, askartelu ja musiikki ovat lähellä sydäntäni ja annan niiden näkyä työssäni. Tutustutan lapsia myös joogaan satumaailman ja mielikuvituksen kautta. Lapset oppivat tonttuilun alkeita seurassani. Päiväkodissamme minulle tärkeää on luoda lapsille turvallinen olo ja tarjota heille omalta osaltani mitä parhaat mahdollisuudet tulevaisuuteen.

Anni Kuukasjärvi

Olen Anni, koulutukseltani lähihoitaja ja suuntautunut lasten ja nuorten hoidon ja kasvatuksen osaamisalalle. Luonteeltani olen iloinen, ystävällinen ja empaattinen.Tarjoan lapselle sylin ja lempeän, turvallisen aikuisen, jonka kanssa voi myös nauraa ja hassutella. Pidän lasten kanssa askartelusta ja liikunnasta sekä opetan mielelläni laululeikkejä. Olen kahden lapsen äiti ja vapaa-ajallani nautin ulkoilusta ja leipomisesta.

Emilia Ahvenniemi

Olen koulutukseltani lähihoitaja. Luonteeltani olen huumorintajuinen ja nauravainen persoona. Työssäni koen tärkeäksi kohdata jokaisen lapsen omana itsenään sekä hyvän yhteistyön perheiden ja päiväkodin välillä. Arjen pienet ilot ja hyvä työilmapiiri ovat minulle tärkeä osa arkea. Retkeily, liikkuminen ja kädentaidot kuuluvat omiin kiinnostuksen kohteisiin ja hyödynnän näitä mieluusti työssäni.

Melina Lumijärvi

Minä olen Melina Lumijärvi ja olen lasten ja nuorten kasvatukseen ja hoitoon suuntautunut lähihoitaja. Luonteeltani olen empaattinen, lempeä, kaikki huomioon ottava ja rauhallinen mutta tarvittaessa osaan olla myös jämäkkä. Lasten kanssa tykkään askarteluista, leipomisesta ja ulkoilemisesta, musiikkituokiot ovat myös mieleeni. Arvoihini kuuluu tasa-arvoisuus, oikeudenmukaisuus ja rehellisyys. Vapaa-ajalla tykkään kokkailla, liikkua luonnossa sekä viettää aikaa ystävieni kanssa, musiikki on myös lähellä sydäntä.

Anniina Kela

Olen Anniina, lasten ja nuorten hoitoon ja kasvatukseen suuntautunut lähihoitaja ja yhden lapsen äiti Oulusta. Luonteeltani olen rento, puhelias ja avoin. Minä rakastan eläimiä, luontoa ja käsitöitä. Näitä tuonkin aktiivisesti töissä esille touhutessani lasten kanssa! Myös huumori ja rento ilmapiiri ovat minulle tosi tärkeä osa työtä. Lapsille haluan olla kiireetön ja välittävä aikuinen, jolle voi tulla kertomaan ilot ja surut aina avoimesti ja luottamuksella.